11 Ağustos 2019 Pazar

Radamel Falcao, Türkiye'nin En Büyük Transferi Mi?

 Konuyla ilgili görüşlerimi şuradan okuyabilirsiniz. Yazının sonunda görebileceğiniz gibi bir anket yaptım ve anketin sonuçları hakkında buradan açıklama yazacağımı duyurmuştum. İlk önce anket sonuçlarının ben bu yazıyı hazırladığım esnada olan sonucunu göstereyim.
Ankete toplam 1031 kişi katıldı. 

Anket sonuçlarında Hagi gördüğünüz gibi açık ara önde. Benim bu listeye neden Alex'i koymadığımı, blog yazımda açıklamıştım zaten ama yine de Fenerbahçe'li kardeşlerimden biraz tepki aldım. Söz bir daha ki, soru cevap kısmında Alex'i de dahil edeceğim.

 Sonuçlar hakkında görüşüm ise Alex olsaydı, Drogba, bu ankette üçüncü sırada olabilirdi ve yine aynı sonuçlar çıkardı. Bir oyuncunun transferine büyük diyebilmemiz için onun tüm dünyada ve ülkemizde konuşulması lazım. Hagi bu yönden büyük bir transferdir. Sonuçlar beni ve bir çok taraftarı yanıltmadı.

 Anket sonuçlarını ben buraya koymadan önce hala oylama devam ediyordu ancak ben sonucun ileride de değişeceğini zannetmiyorum. Bir daha ki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın..


1 yorum:

  1. Bir işletme kredisi, kişisel krediler, konut kredisi kredileri, araç kredileri, öğrenci kredileri, konsolidasyon için teminatsız krediler, proje finansmanı vb. Mi arıyorsunuz? Kredi için doğru çözümleriz! Şirketlere ve bireylere% 2 faiz oranı düşük ve uygun fiyatlı krediler sunuyoruz. Bu nedenle, acil ve güvenli bir krediyle ilgileniyorsanız. Daha fazla bilgi için, lütfen bugün bize e-posta gönderin: Via: Elegantloanfirm@hotmail.com.

    YanıtlaSil