2 Mart 2019 Cumartesi

YouTube Türkiye'de Sevdiğim Kanallar





 Uzun süredir, böyle bir yazı yazmayı düşünüyordum. YouTube benim boş kaldığım zamanlar, vakit geçirdiğim bir mecra. Burada sevdiğim ve sürekli takip ettiğim kanallar elbette var. Bunlar arasında ilk tanıdığım YouTuber'ın kim olduğu ve şimdilerde severek izlediğim YouTuber kim olduğuna kadar herşey var!

 YouTube önceleri benim sadece müzik dinlediğim bir yerdi. Konu şarkı ve video klip olunca YouTube için alternatif internet sitelerimde vardı. Bunlar, İzlesene.com ve Dailymotion gibi video siteleriydi. Hepsinde takılır, az çok vakit geçirirdim. O zamanlar, YouTube' u benim için çok ön plana çıkartan bir detayı yoktu. Bu söylediğim, bir 6 - 7 yıl öncesine kadar gidiyor.

 YouTube şimdilerde benim vazgeçemediğim bir internet sitesi, video izleme mekanı yada mecra ne dersek, diyelim! Bu aralar çoğunlukta olan vaktim, burada geçiyor. Bu kadar, kafa ütülediğim yeter. :)

 Benim ilk tanıdığım YouTuber çoğunuz tanıyor, olabilirsiniz. Dost Kayaoğlu'dur. O zamanlar oyun incelemelerini keyifle izliyordum. Sebebini bilmiyorum ama bu adamın 'anime' deme şekli, benim anime duyunca bu adamı hatırlamama sebebi oluyor. Tabii ki animenin ne demek olduğunu biliyorum ve o zamanlarda biliyordum. Hatta malum sitelerde olan animeler değil direkt bu adamın aklıma gelmesi, YouTuber listemde,garipce bir yer ediyor kendisine. Dost Kayaoğlu istikrarlı video atmıyor ama attığı yeni videoları, zamanım oldukça izlerim.



 İkinci sırada, telefon parçalayan yada tablet üzerinde çiğ köfte yapan bir adam var. TAA diye kısaltmış kendi ismini; bilindik ismiyle Teknolojiye Atarlanan Adam. Webtekno adına çektiği videolar o zamanlar çok tutulmuştu. Ben de eğlenerek izliyordum. Ekin Kollama yani bizim TAA olarak tanığımız efso, Webtekno ile anlaşamadı ya da kendi projesiyle mi yoluna devam etmek istedi, bilmiyorum ancak bu işi erken bıraktı. Şimdilerde çok sevdiğim YouTuber, Timur Akkurt abimle ortak projeleri oluyor. Bu arada Timur abiyi yazmama gerek, o listenin en başında! Sizde kanalına abone olun, seveceksiniz. :)

 Son olarak, sevdiğim YouTuber, Barış Özcan. Yeni videolarını izlerim veya izlemek için not alırım.Türkiye YouTube ihtiyaç duyduğu bir isim. Herkesin eğlenmesi için kanallar olacak elbette ama Barış Özcan gibi kanallarda olacak, olmalı. İnternette arayıp, bulmaya üşendiğimiz bir çok konuyu, Barış Özcan bulur, onları bir araya getirir ve bize izlenesi bir video çıkartır. Gerçekten ben, onun kanalını izlerken koca bir emek görüyorum.

 Bu yazıyı okuduysanız eğer aşağıda yaptığım sizin en sevdiğiniz YouTuber anketine katılın lütfen. Bakalım Türkiye'de en çok sevilen YouTuber kim öğrenelim :) İsterseniz, aşağıda yorum olarakta sevdiğiniz YouTuber' ı yazıp, hakkında değerlendirme yazısı yazabilirsiniz.

Haftaya görüşmek üzere...

ANKETE KATILMAK İÇİN TIKLAYIN LÜTFEN!!!

1 yorum:

  1. Bir işletme kredisi, kişisel krediler, konut kredisi kredileri, araç kredileri, öğrenci kredileri, konsolidasyon için teminatsız krediler, proje finansmanı vb. Mi arıyorsunuz? Kredi için doğru çözümleriz! Şirketlere ve bireylere% 2 faiz oranı düşük ve uygun fiyatlı krediler sunuyoruz. Bu nedenle, acil ve güvenli bir krediyle ilgileniyorsanız. Daha fazla bilgi için, lütfen bugün bize e-posta gönderin: Via: Elegantloanfirm@hotmail.com.

    YanıtlaSil